Gepost op dinsdag 20 november 2007, om 17:51
|
Ja ik kon nergens een geschikt board vinden voor dit topic. bij markplaats en bij layouts ga ik hem niet zetten want hij is heus niet te koop ofzo. Dus bij discussis catogoriemoet maybe nog even layouts of Design. Maar nu back on topic.
Willen jullie tips / stemmen [1/10] mijn header raten? Mening geven? etc. ![]() orginele groote? klik hier Hij is btw van mijn crimesite, die voorlopig nog niet af is. ![]() EDIT De nieuwe aangepaste header + BETA iccontje. ![]() orginele groote? klik hier [Laatst bewerkt door Firebird op vrijdag 30 november 2007, om 19:20] |
||||
Gepost op dinsdag 20 november 2007, om 17:52
|
Je had ook eerst het plaatje kunnen uploaden en dan dit topic kunnen aanmaken.
|
||||
Gepost op dinsdag 20 november 2007, om 17:53
|
Toen had ik het plaatje gewoon op de orginele link gedaan, maar niemand mag de site nog weten
![]() [Laatst bewerkt door Breaky op dinsdag 20 november 2007, om 17:53] |
||||
Quote: Breaky Pfoe, zou dat niet heeeeel toevallig breaky.eu zijn? ![]() Anyway, vind het wel een nette header. Alleen de witte rand irriteert.. De achtergrond is ook wat pixelachtig. [Laatst bewerkt door Frezo op dinsdag 20 november 2007, om 17:56] |
||||
|
Jahwel
Maar hij zit geheim achter de /ietsxD Even ontopic plies, rate etc. @modbreak : pas je reactie dn aan xD
Modbreak
Firebird: Je was me voor :'( [Laatst bewerkt door Breaky op dinsdag 20 november 2007, om 18:00] |
||||
Quote: Frezo Ja, maar hij had het over de geheime map/link op breaky.eu.
|
||||
|
Kommaan mensen ik wil even een rating hebben...
En tips // meningen ... |
||||
|
Die 'Y' vind ik niet echt mooi.
|
||||
|
Mooi! beetje tezwart.
PS welke lettertype gebruik jij? ![]() S p o i l e r : [Laatst bewerkt door Bernt op dinsdag 20 november 2007, om 18:49] |
||||
|
Oke is aangepast + nu nieuwe BETA iccontje xD
|
||||
|
Die 'Y' is nog niet aangepast...
|
||||
|
Die B van Beta vindt ik niet mooi over komen.
|
||||
Quote: Bernt Idd, dus als je die 2 puntjes iig nou ook nog even aanpast. |
||||
|
Ik vind de header niet mooi, omdat:
. De render niet goed uitgeknipt is, waardoor t pixelig is . De twee B's niet op de achtergrond te lezen zijn. Een header moet duidelijk zijn: in één oogopslag zien waar 'ie van is. . Er zit maar één plaatje in. Daardoor is 'ie nogal leeg. En dat vind ik lelijk. . De achtergrond achter de béta tekst is nogal, tja, niet passend. Te rood. Hopelijk kan je dr wat mee. |
||||
Quote: Supermonkey Daar kan ik wat mee ![]() Dankjewel. Heb je ook een PLUS punt aan de hader? of wordt ik hier vandaag alleen afgekraakt xD [Laatst bewerkt door Breaky op dinsdag 20 november 2007, om 20:30] |
||||
|
Het pluspunt is dat je door al deze kritiek beter kan worden.
Het grootste minpunt is het feit dat t een criminals wordt. Maar dat zeggen we niet hardop, toch?
|
||||
Quote: Supermonkey ![]() Offtopic: 100 posts voor Supermonkey
|
||||
|
Mwah, inderdaad wat pixelachtig.
Voor de rest ook geen lettertype die mij aanspreekt. Ook niet echt altijd even duidelijk, hier moet je ook rekening mee houden. |
||||

2 domeinen | vanaf 1..
[tut][ps]energie exp..
[tut][ps]bling.. 16:20
Asus Eee forum
FireFTP

Maar hij zit geheim achter de /iets