Gepost op zondag 9 december 2007, om 17:39
|
Een klacht..
Ik moet zeggen dat ik het erg speciaal vind dat 'Webspeciaal' ontzettend veel inhits haalt, zonder dat er op hun website een inhit link naar WMCommunity te vinden is. Ik plaats deze klacht op grond van deze voorwaarden: - De speciale link die je van WMCommunity.nl krijgt moet direct geplaatst worden. - Inhits mogen alleen worden verkregen via de opgegeven site (geen links plaatsen op andere sites). - De link naar WMCommunity.nl moet op iedere pagina zichtbaar zijn. Voorwaarde 1: Nergens te zien. Voorwaarde 2: Niet op de opgegeven site te zien, dus ze moeten dan via een andere site te vinden zijn. Voorwaarde 3: Nergens te zien. Ik eis dat deze neplinkpartner uit het lijstje wordt verwijderd zodat eerlijke deelnemers tenminste kans maken om in de top 5 te belanden. Ik heb nog eens eis: in plaats van 'eens in de zoveel tijd' een reset, iedere 1ste dag van de maand een reset. Ik verwacht binnen 72 uur een antwoord van een crewlid, waarin wordt ingegaan op de voorwaarden en waarin ook gegronde argumenten worden gegeven die ook op de website zijn terug te vinden (dus voor leden zichtbaar) Ik merk net ook dat partyflavour niet werkt, hier wil ik graag ook opheldering over. Frezo [Laatst bewerkt door Frezo op zondag 9 december 2007, om 18:06] |
||||
Gepost op zondag 9 december 2007, om 17:41
|
Volledig mee eens!
|
||||
Gepost op zondag 9 december 2007, om 17:46
|
Gaan we dreigen?
Verder moet je het antwoord maar afwachten van de Webmaster. |
||||
Gepost op zondag 9 december 2007, om 17:47
Quote: Frezo Of anders? ![]() |
||||
Gepost op zondag 9 december 2007, om 17:49
|
Kom jongens, laten we het nou niet uitlokken he. Zelfs ik ga daar niet over. Dus gewoon rustig afwachten.
|
||||
Gepost op zondag 9 december 2007, om 18:01
Quote: Firebird Wat lokken we uit dan? Ik verwacht gewoon binnen 72 uur antwoord, en daar dient WM zich aan te houden. Is wel zo netjes toch, tegenover degenen die je site 'maken'? |
||||
Gepost op zondag 9 december 2007, om 18:06
Quote: Frezo Ik eis, ik eis.
|
||||
Gepost op zondag 9 december 2007, om 18:32
|
Zozo, je eist vanalles, maar helaas heb je weinig te eisen
.Aan deze volgens jou nep-linkpartners hebben we het meest, want die sturen links vanaf andere beter bezochte pagina's. WebSpeciaal heeft weinig gerelateerde bezoekers, en die heeft dus geen link op www.WebSpeciaal.nl, maar op www.WindowsOnline.nl waar we meer aan hebben. Omdat dit ook beter voor ons is, maken wij een uitzondering. Wij zijn bereid deze uitzondering vaker te maken, hiervoor kan je contact met ons opnemen. En over PartyFlavour.nl: Ik ken die eigenaar en weet toevallig dat hij net een nieuwe eigen server heeft en die is nu waarschijnlijk down, kan gebeuren toch? Edit: Ik zie net dat jij de backlink op je site naar WMC verwijderd hebt. Aangezien je er op staat dat we streng controleren, heb ik de status op "afgekeurd" gezet, neem maar contact op als je de link weer teruggeplaatst hebt en van plan bent hem te laten staan. [Laatst bewerkt door Webmaster op zondag 9 december 2007, om 20:36] |
||||
Gepost op zondag 9 december 2007, om 18:43
|
Frezo, wat heb jij hier nog op te zeggen?
|
||||
Gepost op maandag 10 december 2007, om 15:37
Quote: Firebird Dat er niet is aangeven dat er uitzonderingen worden gemaakt en dat hiervoor beter een apart blok kan worden gemaakt. |
||||
Gepost op maandag 10 december 2007, om 17:59
|
Webmaster, jou beurt. (
)
|
||||
Gepost op maandag 10 december 2007, om 18:30
Quote: Frezo Dat is meestal zo, dat de uitzonderingen niet aangegeven worden . Het lijkt mij niet nodig een apart stuk hiervoor aan te maken, anderen met interesse kunnen het contactformulier invullen. Het lijkt mij dat dit onderwerp gesloten kan worden, dus
|
||||

2 domeinen | vanaf 1..
[tut][ps]energie exp..
[tut][ps]bling.. 16:20
Asus Eee forum
FireFTP