Home Forum Blogs Downloads Crew Ledenlijst Zoeken Regels Contact
Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd
[ Inloggen | Registreren | Wachtwoord vergeten ]
Forum indexMededelingen › Nieuwe regels?
Pagina: 1

Gepost op zaterdag 15 december 2007, om 15:04
Dave

Actieve Member
270 posts
Eens met de nieuwe regels?
(8 stemmen)
Ja 87.5%
Nee 12.5%

Mijn plan was om de regels te versoepelen, want dit slaat helemaal nergens op, en ik dacht aan dit:

Regel 1
Er mag geen grove en/of obscene taal worden gebruikt, en leden moeten medegebruikers met respect te behandelen. (+20%)

Regel 2
Het is niet toegestaan om de naam van een andere gebruiker te misbruiken. (+25%)

Regel 3
Het is niet toegestaan om meerdere gebruikersaccounts aan te maken/te hebben. (+70%)

Regel 4
Er mag geen illegaal (warez,cracks,xxx,serials,hacken, etc..) materiaal gepost worden, of gebruikt worden in onderschriften en avatars. (+15%)

Regel 5
Het is verboden te flooden of het forum op een andere manier kwaadwillig te beinvloeden. (+80%)

Regel 6
Het is niet toegestaan om veelvoudig te spammen (veelvoudig onnodig posten). (+10%)

Regel 7
Gebruik geen irritante onderschriften of avatars. (+5%)

Regel 8
Gedraag je niet als een beheerder als je die niet bent (vb: ban die persoon!). (+5%)

Regel 9
Je topic bumpen/kicken mag, maar dit mag alleen na 24 uur, en mag ook niet onnodig zijn. Dit mag alleen als bijv. na een dag nog niemand heeft gereageerd in je topic. Let op: als jouw topic ouder is dan 30 dagen mag je niet kicken. (+15%)

Regel 10
Het is niet toegestaan om een topic/blog te beoordelen (vb: kut topic). (+5%)

Regel 11
Het is niet toegestaan om nutteloze berichten te plaatsen. (+10%)

Regel 12
Het is niet toegestaan referral links (of soortgelijke links) te promoten via je onderschrift. (+10%)

Regel 13
Verzin een toepasslijke titel voor je topic (dus niet: HELP!! of IK SNAP HET NIET!). (+5%)

Regel 14
Leden dienen ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) te praten in topic en reacties. Dus met komma's, punten en leestekens. (+5%)

Regel 15
Als iemand je vraagt om een mening, onderbouw deze dan ook. Kom niet alleen met "lelijk" of "mooi". (+5%)

Gepost op zaterdag 15 december 2007, om 15:46
Fatihtjuh

Beginner
37 posts
Ik dacht dat men tegenwoordig niet meer "Algemeen Beschaafd Nederlands" zegt maar gewoon "Algemeen Nederlands".

Want anders kun je zeggen dat die mensen die dialect praten niet beschaafd zijn, terwijl zo toch wel beschaafd zijn.

> Error: plaatje kon niet worden geladen <

Gepost op zaterdag 15 december 2007, om 15:46
Xzelicon

Actieve Member
185 posts
Nice, alleen opmerking eronder zovan: ookal is een bepaalde regel hier niet beschreven dan hebben de beheerders toch het recht om het als overtreding te zien ofzoiets in die aard.

> Error: plaatje kon niet worden geladen <

Gepost op zaterdag 15 december 2007, om 17:07
Supermonkey

Actieve Member
270 posts
Ik denk dat deze regels inderdaad beter zullen zijn. Alleen die referals vind ik niet zo leuk, maar daar wen ik wel aan

Lijkt me een prima verandering!

BOE!

Gepost op zaterdag 15 december 2007, om 17:13
Dave

Actieve Member
270 posts
Quote: Supermonkey

Ik denk dat deze regels inderdaad beter zullen zijn. Alleen die referals vind ik niet zo leuk, maar daar wen ik wel aan

Hehe.

Gepost op zaterdag 15 december 2007, om 23:24
Breaky

Actieve Member
271 posts
Prima

ik vindt het beter zo

[Laatst bewerkt door Breaky op zaterdag 15 december 2007, om 23:24]

BREAKY.EU

Gepost op zaterdag 15 december 2007, om 23:49
Supermonkey

Actieve Member
270 posts
Quote: Firebird

[...]
Hehe.

Tja, ik moet toch op een of andere manier aan referals komen. Maarja, I know who's the boss... helaas.

BOE!

Pagina: 1

Online bezoekers (Zondag 20 mei 2012, om 02:08)
Er zijn 6 bezoekers online, waarvan 0 ingelogd.
Members ingelogd:
Versie: v4.2.0       Parsetime: 0.07699 seconden       ( disclaimer | regels | contact )
Goedkope Webhosting