Gepost op woensdag 26 december 2007, om 13:02
|
Jaja, het is nu officieel er wordt een design contest georganiseerd, hermaak de volledige site! Opgelet! Pas alleen de balken aan enzo, de vorm moet behouden worden, dus maak de achtergrond anders, de header, menubalk enz. En de groene balk waar staat dat je bent ingelogd moet ook blijven!
Als ik win, wat dan? Nou je krijgt een VIP status en je krijgt natuurlijk wat respect. Het liefst ontvangen wij de .PSD en alle images die je hebt veranderd stuk voor stuk (in .gif formaat), en die in een zipje gepropt ![]() Voorwaarden VIP: - Als je verbannen wordt, is je VIP gelijk opgezegd. - De VIP is voor een bepaalde tijd. Deelnemers: - Breaky - Fatihtjuh - Supermonkey (?) Succes! Veel plezier! Grtz, De crew
Modbreak
Topic opgeschoond, offtopic reacties zijn niet meer welkom. [Laatst bewerkt door Firebird op zondag 30 december 2007, om 12:26] |
||||
Gepost op woensdag 26 december 2007, om 13:31
|
Ik doe wel mee;D
Kan je ook even alle bestandjes in dit topic zetten die wij meoten aanpassen, background, header, menubalkjes. etc.? En wanneer is de deadline? [Laatst bewerkt door Breaky op woensdag 26 december 2007, om 13:32] |
||||
Gepost op woensdag 26 december 2007, om 15:30
Quote: Breaky Dit kan ik niet doen wegens de copyright enzo, je kan het zo toch ook wel? Maak voor mijn part 'n screenshot .Deadline moet ik nog even een reële tijd voor verzinnen
|
||||
Gepost op woensdag 26 december 2007, om 16:33
|
Het is prettiger als we de PSD bestandjes ook krijgen. Hoezo copyright, trouwens?
|
||||
Gepost op woensdag 26 december 2007, om 17:02
Quote: Supermonkey De source is van Saven, waarschijnlijk hadden zij een overeenkomst dat geen één deel van de source mag vrijgegeven worden. Ik doe ook mee! |
||||
Gepost op woensdag 26 december 2007, om 18:12
Quote: Fatihtjuh Dat zie je goed. |
||||
Gepost op woensdag 26 december 2007, om 20:19
|
Omfg, als je de kleur veranderd van de layout, dan moet de css ook worden aangepast ^^
[Laatst bewerkt door Breaky op woensdag 26 december 2007, om 20:20] |
||||
Gepost op woensdag 26 december 2007, om 20:40
Quote: Breaky Nee hoor, hier heb ik een makkelijk trukje voor. Design nu maar met de opgegeven middelen en succes |
||||
Gepost op donderdag 27 december 2007, om 17:27
|
Xzelicon, wat is je truukje dan?
![]() Oja, fix de bug als je ingesteld hebt dat je geen groene balk wilt. Want zo ziet het er niet uit. ![]()
Modbreak
Nu is het klaar met jou offtopic reacties. :7 [Laatst bewerkt door Basjee op vrijdag 28 december 2007, om 09:40] |
||||
Gepost op donderdag 27 december 2007, om 20:14
|
Maar wat houdt dat VIP-Status allemaal in?
|
||||
Gepost op donderdag 27 december 2007, om 20:38
Quote: Fatihtjuh Je hebt zo bijvoorbeeld meer opslag voor je PM's, respect, je valt op, omdat je een andere kleur hebt, enz.
|
||||
Gepost op zondag 30 december 2007, om 00:06
|
Tot wanneer kunnen we dingen insturen?
|
||||
Gepost op zondag 30 december 2007, om 09:16
Quote: Supermonkey Voorlopig oneindig ![]() We zitten nog te zoeken naar een leuke datum maar evt kunnen we ook gewoon wachten tot iedereen zijn inzending heeft gedaan (die zich hebben ingeschreven hè ![]() Grtz |
||||
Gepost op zondag 30 december 2007, om 11:51
|
Zouden jullie dan ook een overzichtje kunnen posten van wie er allemaal mee doet? Zou wel prettig zijn. Want doe ik nu wel of niet mee, volgens jullie?
|
||||
Gepost op zondag 30 december 2007, om 12:24
Quote: Supermonkey Sure, kijk maar in de startpost. |
||||
Gepost op woensdag 2 januari 2008, om 12:54
|
Welke resolutie kan ik het best gebruiken?
Dit is wat ik tot nu toe heb(Ben er nog niet mee tevreden) http://www.imgdumper.nl/uploads/477b81a82b915/WMC.jpg Menu is veel te amateur-achtig, Header kan iets beter. Achtergrond vind ik goed genoeg. [Laatst bewerkt door Fatihtjuh op woensdag 2 januari 2008, om 13:24] |
||||
Gepost op woensdag 2 januari 2008, om 19:30
Quote: Fatihtjuh Sorry hoor, maar hadden we niet zoiets gezegd als: alleen kleuren en header veranderen? Verder moet lettertype hetzelfde blijven enzo :1 En ook het uiterlijk van het menu kleine aanpassingen zijn mogelijk |
||||
Gepost op woensdag 2 januari 2008, om 20:21
Quote: Xzelicon Mijn bedoeling was om eventjes een schets te maken... Edit: http://www.imgdumper.nl/uploads/477bf06a32c0b/wmc1.jpg Ik durf niet te zeggen dat dit goed is, want het is nog niet helemaal af. [Laatst bewerkt door Fatihtjuh op woensdag 2 januari 2008, om 21:16] |
||||
Gepost op woensdag 2 januari 2008, om 22:47
|
Ik zal morgen ook wat maken.
|
||||
Gepost op vrijdag 4 januari 2008, om 22:40
Quote: Supermonkey Morgen duurt wel lang of niet ? .Maargoed, we hebben geduld hoor
|
||||
Gepost op zaterdag 5 januari 2008, om 00:10
|
Ik kon er vandaag niet echt de tijd voor vinden...
|
||||
Gepost op zondag 4 mei 2008, om 23:45
|
Is dit nogsteeds bezig? Ik kan eventueel nog wel wat maken, niet nu of morgen, maar wel later deze week. Geef me maar een seintje...
Ik hoop trouwens niet dat ik al te hard word afgerekend op deze dubbelpost. Het is een post voor jullie
|
||||
Gepost op maandag 5 mei 2008, om 13:29
|
maar dit topic is wel ouder dan 30 dagen.
Maarjah, hoe wil je dit eigenlijk gaan aanpassen. Gewoon een geheel nieuw design maken? |
||||
Gepost op maandag 5 mei 2008, om 22:46
|
Dat zou het mooiste zijn, maar ik heb me laten vertellen dat ze de layout niet kunnen geven. Dus zal je enkel de balkjes/css kunnen aanpassen. Kan je ook al veel mee hoor
|
||||

2 domeinen | vanaf 1..
[tut][ps]energie exp..
[tut][ps]bling.. 16:20
Asus Eee forum
FireFTP

.

.