Gepost op dinsdag 15 januari 2008, om 17:31
|
Hallo,
Ik heb hier een probleem. Mijn iframe die wordt niet 100% in height. Dus als de tekst langer is dan de iframe, rekt die automatisch uit, maar in dit geval doet hij het niet.
Afbeelding. Als de afbeelding niet meer werkt heb ik hem nog op paar andere site's geupload Mirror 1 Mirror 2 |
||||||||||
Gepost op woensdag 16 januari 2008, om 10:59
|
Wat gebruik je?
- FireFox - Opera - Internet Explorer 6/7 Want dit probleem heb ik ook bij Firefox en die andere behalve bij Internet explorer.. @ Check eens of die het internet explorer wel doet
|
||||
Gepost op donderdag 17 januari 2008, om 16:30
|
Ik weet niet als jij blind bent? Want op het plaatje boven aan staat ik het heb beken in Internet explorer 6/7 Firefox én opera !
Modbreak
Doe eens rustig. |
||||
Gepost op vrijdag 18 januari 2008, om 12:47
Quote: Breaky Ja op plaatje, wie zegt dat hij dat gebruikt? ![]() Dus.. |
||||
Gepost op zaterdag 19 januari 2008, om 20:06
|
@ Modbreak > die al helemaal enrgens opslaat. Ik ga mijn vraag wel ergens anders stelleen want dat kan je hier niet. + ik zei aleen dat het op datplaatje stondt Nouja zeg
@ Joey. Omfg? Hij , ga nederlands lere. Hij je bedoeld jezelf... En omfg ga je niet oftopic. Nou nou, ik heb gewoon een vraag beantwoord die of niet ! @ Topic mag closed. Ik stel mijn vraag wel op een ander community !
Modbreak
Doe nou eens rustig. Volgende keer procenten. [Laatst bewerkt door Breaky op zaterdag 19 januari 2008, om 20:07] |
||||
Gepost op zaterdag 19 januari 2008, om 21:28
Gepost op zondag 20 januari 2008, om 16:26
|
Ik snap niet waarom jij komt met classes, want jij ehbtmijn css niet eens XD Maar ik zal het proberen.
Edit: Werkt helemaal niet. ![]() [Laatst bewerkt door Breaky op zondag 20 januari 2008, om 16:30] |
||||
Gepost op zondag 20 januari 2008, om 20:07
|
Je maakt een crime spelletje?
|
||||
Gepost op zondag 20 januari 2008, om 20:36
Quote: Joey --------------- Offtopic: Je maakt een crime spelletje?
Volgende keer offtopic tags a.u.b --------------- Offtopic: Natuurlijk Jij hebt er ook een merk ik.De mijne wordt echt uitgebreid, dat is nu nog niet, maar ga ik maken, en nieuwe layout is klaar alleen die ga ik er nog niet inzetten. Pas na de BETA versie denk ik. Ik doe het eerst nog met basic layout. EDIT: Probleem is opgelost ![]() Dankzij mezelf aan wat prutsen. Topic kan dus Closed. [Laatst bewerkt door Breaky op zondag 20 januari 2008, om 20:44] |
||||
Gepost op vrijdag 25 januari 2008, om 20:28
Quote: Breaky Vertel je oplossing dan even zodat de andere mensen er ook wat aan hebben? Ja ik weet dat het een bump is maar misschien is het ooit handig |
||||
Gepost op vrijdag 25 januari 2008, om 22:18
|
Aardig dom, zeg dan meteen wat je oplossing was
Xzelicon heeft gelijk.
|
||||
Gepost op dinsdag 12 februari 2008, om 10:02
|
Ik heb dus precies hetzelfde probleem, en ik weet niet hoe het op te lossen. Please, geef het verlossende antwoord!
|
||||
Gepost op vrijdag 15 februari 2008, om 19:25
|
Ik heb hem in een tabel gezet en die 100% gemaakt en dat die dan meegaat
|
||||

2 domeinen | vanaf 1..
[tut][ps]energie exp..
[tut][ps]bling.. 16:20
Asus Eee forum
FireFTP