Gepost op dinsdag 5 februari 2008, om 15:16
|
Beste mensen,
Ik ben bezig met een nieuw projectje. Jongeren Weblog waarbij een nieuwsweblog is en binnenkort een forum. Maar we hebben natuurlijk actief/leuk nieuws nodig.. om het actief en leuk tehouden zoeken wij spontane nieuwsposters. In bepaalde catogorie's:-Games -Lifestyle -TV -Films -Windows -Computers -Fun -Overig -Msn Heb jij een leuke catogorie die jij leuk vind en er nog niet bij staat meld het in dit topic aub ![]() Wat doet Jongeren-Weblog? Freshion post dagelijks nieuws. Je kan er filmpjes bekijken leuke msn namen vinden en nog veel meer.. ![]() De doelgroep Het is voor jong en oud natuurlijk, maar het meest gericht op jongeren ![]() Domein Binnenkort zal de domein online komen van Jongeren-weblog.nl We zitten daarom tijdelijk op http://www.JongerenvanMaarssen.nl Wie beheert het? Ik; Joey Neubert & Patrick (Breaky) Heb jij intresse? Als jij de leeftijd van 13 heb bereikt en ABN (algemeen beschaafd Nederlands) kan typen en spontaan bent, minimaal 1 post per dag kan plaatsen.. PM me dan of stuur even een E-mailtje; Joey@Jongerenvanmaarssen.nl [Laatst bewerkt door Joey op woensdag 6 februari 2008, om 15:43] |
||||
Gepost op vrijdag 25 april 2008, om 07:49
|
-Games zou ik misch wel kunnen
-Lifestyle -TV wat versta je onder tv -Films zou ook kunnen -Windows zou ook misch nog wel -Computers -Fun altijd haha -Overig wat bedoel je met overig ? -Msn wat contactpersonen wisselen ![]()
Modbreak
Topic is langer dan 30 dagen oud.. lees de regels aub! |
||||

2 domeinen | vanaf 1..
[tut][ps]energie exp..
[tut][ps]bling.. 16:20
Asus Eee forum
FireFTP