Gepost op zondag 2 maart 2008, om 12:48
|
Beste WMC Leden,
Het lijkt mij leuk dat ieder lid zich even voorstelt.. ![]() Dan weten wie hij/zij is ![]() Meer over mij: Naam: Joey Neubert Woonplaats: Maarssen (Utrecht) Leeftijd: 15 Geboortedatum: 18/10/1992 Sterrenbeeld: Weegschaal Skype: Joey.Neubert92 MSN: Joey.Neubert@live.nl - Lenge: 185 CM Schoenmaat: 47/48 Kleur ogen: bruin Kleur Haar: donkerblond Rook je? Ja, ik rook Piercing: Nee Tattoo: Nee Dress Code: Nee Sexuele: Voorkeur hetero Relatie: Ja! School / Werk: School Favoriete eten: Spinazie Favoriete muziek: HipHop, Jumpstyle Favoriete Film / TV: Prison Break Favoriete geurtje: Puma Favoriete kledingmerk: Athletic,Donnay,Car Jeans Favoriete drankje: Baco Favoriete discotheek: De burgemeester Favoriete auto: Crysler Ik ben fan van: Fc utrecht Meest sexy person(en): Yolanthe Ik ben een spontane jongen! en geniet van het leven! Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen! Intresses: -Voetballen -Websites maken -Forums -Wandelen met me vriendin -Shoppen -Deejayen -Buiten hangen met vrienden -Muziek maken -Uitgaan -Nachtleven |
||||
Gepost op zondag 2 maart 2008, om 12:50
|
Meer over mij:
Naam: Rik Woonplaats: Groningen Provincie: Goningen Leeftijd: 14 Geboortedatum: 10/08/1993 Sterrenbeeld: Leeuw - Lengte: 172 cm. Gewicht Onbekend kg. Kleur ogen: Bruin Kleur Haar: Bruin Rook je? Nee Piercing: Nee Tattoo: Nee Sexuele: Voorkeur hetero Relatie: Nee School / Werk: School Favoriete eten: Patat Favoriete muziek: Top 40 Favoriete Film / TV: House MD Favoriete geurtje: Mexx Favoriete kledingmerk: Björn Borg/Mexx/Jack and Jones Favoriete drankje: Cola Ik ben fan van: Amy Winehouse, Patty Brard xD Meest sexy person(en): Yolanthe smiley Intresses: -Auto's -Electronica [Laatst bewerkt door Rik op zondag 2 maart 2008, om 12:52] |
||||
Gepost op zondag 2 maart 2008, om 12:51
|
Nou ik als nieuwe mod kan dan natuurlijk niet achterblijven met voorstellen.
Ik ben dus Alex, 15 jaar oud en ik woon in Purmerend. Ik ben momenteel ook admin op Jaboo.nl en jongeren-weblog.nl. Hiervoor was ik beheerder van Swisz.net. Dat was een jongerencommunity met technieuws en zo. En ook een forum en die shit. ![]() Nou als je nog vragen hebt stel ze gerust ![]() -Alex. |
||||
Gepost op zondag 2 maart 2008, om 12:52
|
Hoi Alex!
|
||||
Gepost op zondag 2 maart 2008, om 12:54
Quote: Rik Hoi Rik
|
||||

2 domeinen | vanaf 1..
[tut][ps]energie exp..