Home Forum Blogs Downloads Crew Ledenlijst Zoeken Regels Contact
Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd
[ Inloggen | Registreren | Wachtwoord vergeten ]
Forum indexVan alles en nog wat › SA:MP Server
Pagina: 1

Gepost op dinsdag 25 maart 2008, om 16:25
Supermonkey

Actieve Member
270 posts
Hi allemaal,

Ik speel nu al een tijdje SAMP (San Andreas MultiPlayer, van GTA, y'know), en ik wil nu graag een server starten. Daar zoek ik echter mensen voor, die mij kunnen helpen. Je kan een Administrator worden, wat inhoudt dat je vaak online zal moeten zijn op de server, en dat je de orde moet handhaven.

De precieze vorm van de server ligt nog op de tekentafel, eigenlijk het hele idee van een server, dus er kan nog veel veranderd worden.

Je kunt meer info krijgen via MSN. Je krijgt mijn MSN zodra je mij via dit topic, of via een PB, duidelijk hebt gemaakt dat je wel iets voor me zou kunnen betekenen.

Let op, dit zal geen 'verdien-zoveel-mogelijk'-project worden, maar een project puur voor de fun. Mensen die graag mee zouden willen betalen, zijn natuurlijk welkom. Het project zal niet als eerste gericht worden op geld verdienen, dus houdt daar wel rekening mee. Als er zich later een manier van geld verdienen voordoet, krijgen de mensen die geld in het project hebben gestoken, dit zo snel mogelijk terug. Als er eventueel geld over is, zal dat worden geinvesteerd in de server.

Nog een let op, er is nog niets online! Geen website, geen server. Ik heb inmiddels wel mijn keus gemaakt waar ik de website en server wil gaan hosten, maar nog niets besteld. Dit omdat ik de GameMode nog uitgebreid aan het testen ben op mijn lokale server.

Ik hoop voldoende info gegeven te hebben, en anders hoor ik het wel.

Dagdag,
Supermonkey

BOE!

Gepost op vrijdag 28 maart 2008, om 16:42
Breaky

Actieve Member
271 posts
Hallo, Mijn vriend (joeri) gheeft een server ! Een RpG > ik ben daar admin, en ik kan ook sripten een beetje dan, de basics zegmaar. http://www.logitive-rpg.com

Modbreak
Zou je voortaan over dit onderwerp een eigen topic willen maken o.i.d? Dit heeft niks met het topic te maken. ;)

BREAKY.EU

Gepost op vrijdag 28 maart 2008, om 23:17
Supermonkey

Actieve Member
270 posts
Quote: Breaky

Hallo, Mijn vriend (joeri) gheeft een server ! Een RpG > ik ben daar admin, en ik kan ook sripten een beetje dan, de basics zegmaar. http://www.logitive-rpg.com

Dit is niet echt de bedoeling van mijn topic, Breaky.

BOE!

Gepost op maandag 31 maart 2008, om 22:05
Joey

Verbannen
164 posts
Stuur me maar ff PM met je msn.. misschien kan ik iets betekenen

Gepost op maandag 31 maart 2008, om 22:58
Supermonkey

Actieve Member
270 posts
Momenteel heb ik dit project op hold gezet, vanwege wat persoonlijke redenen. Zodra het weer mijn aandacht krijgt, stuur ik je een PB-tje

BOE!

Gepost op donderdag 3 april 2008, om 11:24
Breaky

Actieve Member
271 posts
Quote: Supermonkey

Momenteel heb ik dit project op hold gezet, vanwege wat persoonlijke redenen. Zodra het weer mijn aandacht krijgt, stuur ik je een PB-tje

Oke, maar wat is het voor een gamemmode? RealPlay(roleplay) of DM (deatmatch)?

Roleplay vindt ik het leukst, ik zou dan ook admin willen zijn. + ikkan ook scripten Niet als de beste maar wel gates enzo. De basics zegmaar XD

BREAKY.EU

Gepost op donderdag 3 april 2008, om 18:13
Supermonkey

Actieve Member
270 posts
Het plan is een fun server, dus Realplay. Stunt, race, DM: alles erin gemikt, en roeren maar.

BOE!

Gepost op maandag 14 april 2008, om 16:13
Breaky

Actieve Member
271 posts
Quote: Supermonkey

Het plan is een fun server, dus Realplay. Stunt, race, DM: alles erin gemikt, en roeren maar.

ik kan wel nice stunts maken moet ik een highjump maken?

[Laatst bewerkt door Breaky op maandag 14 april 2008, om 16:13]

BREAKY.EU

Gepost op maandag 14 april 2008, om 22:37
Supermonkey

Actieve Member
270 posts
Inmiddels heb ik een server overgenomen, namelijk mats-server. Sindskort heet deze daarom Monkey-Server . Kijk voor het IP op http://www.nice-maps.nl/gtasa !

BOE!

Gepost op donderdag 17 april 2008, om 00:27
Joey

Verbannen
164 posts
Oke, dit topic nog nodig?

Gepost op vrijdag 18 april 2008, om 11:50
Rik

Actieve Member
313 posts
Quote: Joey

Oke, dit topic nog nodig?

Joey lockt elk topic wat die niet meer nodig vind

Gepost op zondag 20 april 2008, om 11:30
Joey

Verbannen
164 posts
Jup word er toch niet wijzer op.. word alleen spam

Gepost op dinsdag 22 april 2008, om 12:11
Rik

Actieve Member
313 posts
En goed voor je postcount

Gepost op dinsdag 22 april 2008, om 17:10
Supermonkey

Actieve Member
270 posts
Dit topic is dus niet bedoeld voor SPAMposts, enkel MonkeyServer gerelateerde berichten graag. Ik ben nog opzoek naar nieuwe administrators, je kunt je hier of via PB melden.

BOE!

Gepost op dinsdag 22 april 2008, om 19:51
Rik

Actieve Member
313 posts
Jaja, wat jij wil

Pagina: 1

Online bezoekers (Zondag 20 mei 2012, om 02:33)
Er zijn 6 bezoekers online, waarvan 0 ingelogd.
Members ingelogd:
Versie: v4.2.0       Parsetime: 0.08198 seconden       ( disclaimer | regels | contact )
Goedkope Webhosting