Gepost op donderdag 29 mei 2008, om 15:16
|
Vele kennen het, vele ook niet. En ik wil bij die mensen horen die het kunnen. Het fluiten met je vingers. Ik heb al op google gekeken maar ik kan niet echt iets vinden.
Dus nu is mijn vraag, wie weet hoe je het beste op gevingers kunt fluiten en in hoeveel tijd heb je het geleerd? Want dat is wel handig als je op een voetbaltraining bent en je hebt geen fluitje bij je. Of je wilt die jongens bij elkaar hebben. dus wie kan mij helpen? alvast hartelijk bedankt. RHannen |
||||
Gepost op donderdag 29 mei 2008, om 16:01
Ik kan het niet, maar lijkt me handig als ik het kan
|
||||
Gepost op donderdag 29 mei 2008, om 18:35
Quote: Rik @ Doorgestreepte: Het gaat hier alleen maar over onzin. @ niet doorgestreepte: Handig? Wat heb je eraan?
|
||||
Gepost op donderdag 29 mei 2008, om 21:20
|
zoals ik al vermeld heb voor met het voetballen is het wel eens handig.
zeker als je het goed kunt [Laatst bewerkt door Rhannen op donderdag 29 mei 2008, om 21:20] |
||||
Gepost op donderdag 29 mei 2008, om 22:24
|
Je hebt altijd nog een stem waarmee je kunt schreeuwen oid. Bekende term?
|
||||
Gepost op vrijdag 30 mei 2008, om 15:06
|
Waarom neem je niet gewoon een fluitje mee
Hoewel ik ook nog moet leren om op mn vingers te fluiten hoor
|
||||
Gepost op vrijdag 30 mei 2008, om 16:26
Quote: Rik Beetje mijn reactie wegtyfen en zelf het meest nutteloos reageren dat maar kan Arrogant kind.
|
||||
Gepost op vrijdag 30 mei 2008, om 17:46
Quote: Frezo Waarom ben ik het altijd met jou eens? ![]() Gozert, die Rik of zo is niet eens een goeie Adminnert.
|
||||
Gepost op vrijdag 30 mei 2008, om 18:16
Quote: Alex Dat kan ik niet beoordelen aangezien ik niet weet wát hij allemaal onderneemt, maar het heeft alle schijn van niet. Oh pas op, we gaan offtopic. Meneer die zich ingekocht heeft wordt anders boos. Fluiten op je vingers: vingers bijmekaar brengen, tong achterover leggen, vingers er ongeveer tegen leggen, lucht tussen het kleine gaatje van je vingers blazen. Oefenen en het lukt. |
||||
Gepost op vrijdag 30 mei 2008, om 19:03
Quote: Alex Dankje Wil ook weg hier, maar mag niet van Tim
|
||||
Gepost op vrijdag 30 mei 2008, om 19:37
Quote: Frezo welk gaatje tussenje vingers? |
||||
Gepost op vrijdag 30 mei 2008, om 20:06
Quote: Rhannen simpel: je vingers niet op elkaar drukken maar een spleetje ertussen laten
|
||||

2 domeinen | vanaf 1..
[tut][ps]energie exp..
[tut][ps]bling.. 16:20
Asus Eee forum
FireFTP

Wat heb je eraan?
Arrogant kind.