Gepost op woensdag 4 juni 2008, om 17:46
|
Goedenmiddag allemaal,
In het kader van zoveel mogelijk linkpartners te vinden ben ik naar die mensen op zoek! Wil jij een linkje op RadioWeb die in ieder geval te vinden zal zijn onder 'alle links' en misschien wel in het lijstje links met partners? Reageer hier, met je website en eventueel wat stats. Mijn website heeft sinds het begin in augustus 2006 al 125,317 unieke bezoeken gehaald. Gemiddeld 188 bezoekers per dag. Duzz, wil je partneren met mij, laat een reactie achter. RadioWeb: www.frezo.info 't past misschien beter bij linkruilen maar dit is ook weer adverteren. Dus misschien samenvoegen die twee subfora? [Laatst bewerkt door Frezo op woensdag 4 juni 2008, om 17:51] |
||||
|
ik heb wel interesse. maar kijk eerst voor een beter partnerscript
|
||||
Quote: Rhannen is er niet voor PHP fusion. En wat versta jij onder beter? |
||||
|
Heb een aantal websites..
Uploadfactor.nl - Uploadsectie waar je alles mag uploaden (exc. pr0n) Rond de 45 uniek bezoek per dag. 200 views gemiddeld per dag. Zero6.nl - Nieuws blog Nog niet echt gepromoot en nog niet echt veel gepost. 10 uniek per dag en 60 views per dag gemiddeld. Delics.nl - Ligt momenteel stil, maar mag evt. toegevoegd worden. Voorheen: 60 uniek per dag en 255 views gemiddeld. Als ik een bericht van je heb zal ik RadioWeb ook toevoegen.
|
||||
|
Dit genoeg om in je lijstje te komen?
http://www.jouwstats.nl/algemeen/18229 Over mijn site: Rikn.nl. Persoonlijk foto log van mij. Zie mijn 'Jouwstats' lijstje voor de bezoekers enzo. ![]() [Laatst bewerkt door Rik op vrijdag 6 juni 2008, om 21:15] |
||||
Quote: Rik Vandaag: 1 90 90,00 Anderen hebben een berichie ontvangen
|
||||
Quote: Frezo eentje waar in minder last heb van spam. een eentje waar je beter te vidnen bent via google |
||||
Quote: Rhannen wat zit je te blaten over spam en beter vinden op google? Er staat geen spam in en ik ben redelijk goed te vinden op google. |
||||
|
ik heb het over mijn eigen site. als dat opgelost is heb ik wel interesse. Want op dit moment heb ik veel last van spam in het linksysteem. en ik wil zelf ook beter gevonden worden
|
||||
Quote: Rhannen Gebruik voortaan dan even persoonlijke voornaamwoorden. Dan ontstaan er niet van deze situaties. [Laatst bewerkt door Frezo op maandag 9 juni 2008, om 15:55] |
||||
|
@ Frezo:
Mijn site heeft nu ietsje meer bezoekers. Is dat genoeg? [Laatst bewerkt door Rik op zondag 20 juli 2008, om 10:58] |
||||
Quote: Rik 0 bezoekers O_O Maar je staat nu wel met een linkje bij 'Alle links' Graag linkje terug op jouw link pagina ![]() [Laatst bewerkt door Frezo op zaterdag 19 juli 2008, om 15:57] |
||||
Quote: Frezo En dankzij wie draait jou site nog? ![]() |
||||
Quote: Frezo Is nog me oude joh.. http://www.jouwstats.nl/algemeen/17443 Da's me nieuwe |
||||

2 domeinen | vanaf 1..
[tut][ps]energie exp..
[tut][ps]bling.. 16:20
Asus Eee forum
FireFTP

Er staat geen spam in en ik ben redelijk goed te vinden op google.
Graag linkje terug op jouw link pagina