Home Forum Blogs Downloads Crew Ledenlijst Zoeken Regels Contact
Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd
[ Inloggen | Registreren | Wachtwoord vergeten ]
Forum indexAdvertenties › Gratis adverteren op ygm
Pagina: 1

Gepost op zondag 8 juni 2008, om 23:25
Pepio

Newbie
4 posts
Beste leden,

Om mijn nieuwe advertentie systeem goed te kunnen testen heb ik deze actie bedacht: gratis je banner/filmpje voor elk filmpje op mijn site (gedurende 2 sec), in ruil voor mijn banner op jouw site.

Uw banner komt in een rotatie systeem en kan niet door gespoeld worden. Wat dus betekent dat er in ieder geval 2 sec lang naar uw banner of korte filmpje wordt gekeken.

Het enige wat er van u wordt verwacht is dat u een banner terug plaatst naar mijn site (of indien uw site heel groot is: alleen een tekst link).

De actie begint volgende week (25), en zal een hele maand blijven duren. U bent dus ook verplicht om een hele maand mijn banner op uw site te laten staan (of er moet contact opgenomen worden met mij). Ik zet uw banner voor u om in een .flv bestand, dit hoeft u niet zelf te doen.

Er is geen limiet aan de hoeveelheid aanmeldingen, maar ik behoud me wel het recht om je site te weigeren, om wat voor rede dan ook.

De site heeft gemiddelt 200 unieke bezoekers per dag, maar de filmpjes worden ook gelinkt op andere site's waardoor je ook op die site's te zien zal zijn. De views liggen namelijk een stuk hoger en wel op 16447 per dag.

Aanmelden kan door met de volgende gegevens te reageren in dit topic:

URL van de banner/filmpje:
Link naar uw website:
URL naar de pagina naar ik mijn banner kan vinden:
Eventueel aanvullende informatie/voorwaarden:

Met vriendelijke groet
www.yourgamingmovies.com (Pepijn van Gastel)

Gepost op maandag 9 juni 2008, om 15:54
Frezo

Member
174 posts
Hallo,

Wat zijn de afmetingen voor de banner?

Gepost op maandag 9 juni 2008, om 16:06
Pepio

Newbie
4 posts
Het beste formaat zou zijn 545 X 430, maar kleiner kan ook alleen dan komen er zwarte balken bij je advertentie te staan.

Gepost op vrijdag 13 juni 2008, om 07:00
Wouter

Member
141 posts
Geldt de actie nog?
Anders kan je me even wat info pm'men.

Error: Ongeldige afbeelding

Gepost op vrijdag 13 juni 2008, om 18:07
Pepio

Newbie
4 posts
Ja de actie geld nog: en je hebt een pm

Pagina: 1

Online bezoekers (Dinsdag 22 mei 2012, om 11:38)
Er zijn 6 bezoekers online, waarvan 0 ingelogd.
Members ingelogd:
Versie: v4.2.0       Parsetime: 0.07099 seconden       ( disclaimer | regels | contact )
Goedkope Webhosting