Home Forum Blogs Downloads Crew Ledenlijst Zoeken Regels Contact
Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd
[ Inloggen | Registreren | Wachtwoord vergeten ]
Forum indexVan alles en nog wat › DPad.nl zoekt crewleden
Pagina: 1

Gepost op woensdag 18 juni 2008, om 13:35
Supermonkey

Actieve Member
270 posts
Hi,

DPad.nl is op zoek naar crewleden! DPad.nl is een game community die het net even anders doet dan al die anderen. De website zelf is nog niet gelanceerd, maar we zijn al wel op zoek naar jou!

DPad.nl biedt de gebruikers, zoals eerder vermeld, iets anders. We plaatsen geen ellenlange nieuwsberichten die enkel op feiten zijn gebaseerd. Korte berichten en veel subjectiviteit is de boodschap.

Naast de nieuwsberichten zijn er nog diverse andere onderdelen van een gaming website. Elke dag moet er een langer artikel geplaatst worden, wat de laatste nieuwtjes van die dag bespreekt. Ook de recensies en vooruitblikken mogen natuurlijk niet ontbreken. Iets wat nieuw is, niet uniek maar wel weinig voorkomend, is het behandelen van de oudere games. Denk hierbij aan games voor de NES, SNES, Dreamcast etcetera.

Dus, wij zoeken mensen voor de volgende taken:
Nieuwshunter, 'Bespreker' (naam rubriek nog onbekend), Recensent (PS3, PS2, Wii, X360, NDS, PSP, PC), Columnist, 'Old-Skooler' en Moderator.

Als crewlid stel je zelf je takenpakket samen. Je kunt dus Newshunter en Columnist worden, maar ook Old-Skooler, Bespreker en Moderator. Het is jouw keuze!

DPad.nl is de opvolger van BlackWii.nl, en de gehele crew van die website zal weer meewerken aan de nieuwe website. De bezoekers worden uiteindelijk via een redirect doorverwezen naar DPad.nl. De gemiddelde 1500 unieke bezoekers per dag (35000 per maand) nemen wij dus mee, en we verwachten dat dat aantal alleen zal groeien.

Wil jij graag meewerken aan DPad.nl, via een of meerdere taken? Stuur dan nu de volgende gegevens naar beheer [at] dpad [dot] nl:

Naam:
Nicknaam:
Leeftijd:
Welke spelcomputers heb je in je bezit?
Motivatie & Eventuele ervaring:
Alles wat je daarnaast nog nodig vindt om ons ervan te overtuigen dat we jou moeten hebben! Denk hierbij aan bijv. een nieuwsbericht of recensie.

Let op: Crewleden doen dit werk vrijwillig. DPad.nl is nog volledig in ontwikkeling, en we kunnen dus niet zeggen hoeveel geld er met de website verdiend zal worden. Áls er geld verdiend wordt, kan je er zeker van zijn dat je hier van mee kunt genieten.
Vanwege de ontwikkeling van DPad.nl kan ik ook nog niets melden over eventueel aangeleverd review materiaal.

Met vriendelijke groet,
Lodewijk de Vries
Eigenaar DPad.nl

BOE!

Gepost op donderdag 19 juni 2008, om 16:56
Minimumloon

Member
106 posts
Naam: anoniem
Nicknaam: minimumloon
Leeftijd: 14
School / Werk: veluwscollege
Welke spelcomputers heb je in je bezit? nintendo ds gamboye advansp playstation 2 playstation 3 een laptop
Motivatie & Eventuele ervaring: nog nooit op een game forum/site crew lid geweest dus dit lijkt me wel leuk

[Laatst bewerkt door Minimumloon op donderdag 19 juni 2008, om 20:59]

Let op: Je onderschrift mag maximaal 100px hoog en 400px breed zijn.
Klik op "Voorbeeld onderschrift" om te kijken of je aan de maten voldoet.

Gepost op donderdag 19 juni 2008, om 17:51
Supermonkey

Actieve Member
270 posts
Leuk dat je mee wilt werken! Stuur je informatie (dus álle informatie, ook naam en woonplaats) even naar beheer [at] dpad [punt] nl. Ik heb al je informatie nodig om te weten met wie ik te maken heb, en je plek in het land te kunnen bepalen.

BOE!

Gepost op donderdag 19 juni 2008, om 20:59
Minimumloon

Member
106 posts
ik heb alleen hotmail die ik niet chek dus doe liever zo

Gepost op vrijdag 20 juni 2008, om 16:28
Supermonkey

Actieve Member
270 posts
Dan zie ik graag een kort, eigen geschreven proefartikel van je tegemoet. Kan via dit topic, of via PB.

BOE!

Gepost op zondag 22 juni 2008, om 09:41
Minimumloon

Member
106 posts
een artikel over een game iets of waarom ik admin moet worde .........

Gepost op zondag 22 juni 2008, om 13:27
Supermonkey

Actieve Member
270 posts
Lees eerst de beginpost maar voordat je domme vragen gaat stellen.

BOE!

Gepost op maandag 23 juni 2008, om 07:28
Minimumloon

Member
106 posts
ik wil gewoon forum mod eigenlijk beetje opletten enzo moet ik daar ook verhaal voor schrijven

Gepost op maandag 23 juni 2008, om 22:11
Supermonkey

Actieve Member
270 posts
Ik beslis aan de hand van je afgelopen reacties dat ik je niet kan gebruiken als crewlid op DPad.nl. Bedankt voor je open-sollicitatie!

Nog andere liefhebbers?

BOE!

Gepost op dinsdag 24 juni 2008, om 16:59
Frezo

Member
174 posts
Liefhebber? Nee.
Wel ervaring. Zie je email maar

Gepost op vrijdag 18 juli 2008, om 12:50
Frezo

Member
174 posts
Leuk dat er een reactie wordt gestuurd als je je aanmeldt

Gepost op vrijdag 18 juli 2008, om 19:25
Rik

Actieve Member
313 posts
Quote: Frezo

Leuk dat er een reactie wordt gestuurd als je je aanmeldt

Quote:
DPad.nl - Binnenkort

Nog niks aan gedaan lijkt me

Gepost op zaterdag 19 juli 2008, om 12:30
Frezo

Member
174 posts
Ze kunnen toch minstens even een bedankje sturen dat jij de moeite hebt genomen dat formulier in te vullen en dat je intresse hebt in hun project? Stukje klantvriendelijkheid.

[Laatst bewerkt door Frezo op zaterdag 19 juli 2008, om 12:30]

Pagina: 1

Online bezoekers (Dinsdag 22 mei 2012, om 11:43)
Er zijn 5 bezoekers online, waarvan 0 ingelogd.
Members ingelogd:
Versie: v4.2.0       Parsetime: 0.08721 seconden       ( disclaimer | regels | contact )
Goedkope Webhosting