Gepost op zaterdag 10 november 2007, om 22:28
|
Hallo,
Ik heb een ideetje Mss kleurtjes bij Online bezoekers maken. Zeg maar webmaster blauw enz Want dan weetje altijd, He! er is een admin online. |
||||
|
Is er al.
Voor je naam staat een rondje. als die groen is is diegene online. Online ![]() Offline ![]() |
||||
Quote: Breaky Ja maar ik vindt toch eigelijker mooier die kleurtjes bij online enzo dan Datje ook ziet zeg maar dat webmaster (de echte webmaster is en niet een user heb wel eens op een site gehad) |
||||
|
De webmaster heefd gewoon de kleur blauw. En heet Webmaster. Dus het is onzin. En admins zijn volgensmij hier oranje. // geelsig. voor users is kleur overbodig. Mischien wel voor speciale users. dat maybe.
|
||||
|
ja zeg maar als webmaster online bij bezoekers is dat hij dan blauw is
Basjee geel dan enz.. En special users naar tuurlijk daar ook een kleur. En normaale users gewoon dat grijse wat nu is |
||||
je bedoeld bij die balk Members ingelogd. Dat klopt. daar moeten de Webmasters en de admins en maybe de speciale leden, ook een kleur krijgen. Dat klopt. srry srry, verkeerd begrepen, maar ik ga helemaal in dit idée ![]() [Laatst bewerkt door Breaky op zaterdag 10 november 2007, om 22:46] |
||||
|
Geen probleem
|
||||
|
Nee,moet er wel komen. Dan weet je als er admins online zijn etc.
|
||||
|
Ik vind het wel handig, maar ja er is geen probleem als je de admins al kent he?
|
||||
|
en voor de nieuwe members?
|
||||
|
Ik weet niet wat de webmaster hier van vindt?
|
||||
|
Goed idee
|
||||
|
Is wel goed hoor
|
||||
|
dat hebje nu al 1000 x gezecht
|
||||
|
I know. Maar klopt wel, en btw heb ik 4 keer gezegt ofzo, maar zie je admins beter in die online balk etc.
|
||||
|
Het lijkt mij inderdaad praktischer. De webmaster valt dan meer op. Maar nu is het nog overzichtelijk aangezien er niet veel mensen tegelijk online zijn. Maar als er meer leden komen...
|
||||

2 domeinen | vanaf 1..
[tut][ps]energie exp..
[tut][ps]bling.. 16:20
Asus Eee forum
FireFTP

je bedoeld bij die balk Members ingelogd. Dat klopt. daar moeten de Webmasters en de admins en maybe de speciale leden, ook een kleur krijgen. Dat klopt.