Home Forum Blogs Downloads Crew Ledenlijst Zoeken Regels Contact
Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd
[ Inloggen | Registreren | Wachtwoord vergeten ]
Forum indexBugs en klachten › Idee: Waardering leden
Pagina: 1

Gepost op maandag 12 november 2007, om 14:49
Supermonkey

Actieve Member
270 posts
Hi iedereen,

Aangezien deze site een marktplaats forum heeft, lijkt het mij handig om dit idee uit te voeren. Het idee is dat ieder lid een waardering krijgt van de andere leden. Je geeft een positief waarderingspunt als je tevreden bent over bijvoorbeeld een succesvol verlopen aankoop. En een negatief waarderingspunt als je bijvoorbeeld opgelicht bent.
Zo kan iedereen zien wie er wel en niet te vertrouwen is.
Zelf lijkt het me erg handig, ik heb dit systeem ervaren op SiteDeals, en daar werkt het goed.

Goed idee?

Supermonkey

BOE!

Gepost op maandag 12 november 2007, om 16:04
Maarten

Member
130 posts
Mij lijkt het een goed idee. Alleen kan jammer genoeg de Webmaster niet scripten. Misschien dat Bernt het kan maken.

Alleen moet hier wel de toestemming van de Webmaster voor zijn.

[Laatst bewerkt door Maarten op maandag 12 november 2007, om 16:05]

> Error: plaatje kon niet worden geladen <

Gepost op maandag 12 november 2007, om 16:50
Supermonkey

Actieve Member
270 posts
..en dan moet Bernt er weer zijn

BOE!

Gepost op donderdag 15 november 2007, om 17:18
Bernt

Verbannen
186 posts
ben er weer

Ik ben lelijk en ben een hacker

Gepost op donderdag 15 november 2007, om 20:08
Maarten

Member
130 posts
Wat vind de Webmaster er nou van?

Gepost op vrijdag 16 november 2007, om 18:53
Xzelicon

Actieve Member
185 posts
Misschien wel goed.
Maar er moet dan zowieoz een systeem ingebouwd worden dat niet bv 2 leden elkaar de hele tijd 'omhoog kunnen prijzen'

Gepost op zaterdag 17 november 2007, om 17:18
Rob

Newbie
19 posts
Ik denk dat het misschien wel een goed idee is om het dan zo te maken dat je maar 1x per maand op dezelfde persoon kan stemmen. En dat je een bepaalde rang moet hebben behaald om te kunnen stemmen.

Gepost op zaterdag 17 november 2007, om 22:31
Xzelicon

Actieve Member
185 posts
Quote: Rob

Ik denk dat het misschien wel een goed idee is om het dan zo te maken dat je maar 1x per maand op dezelfde persoon kan stemmen. En dat je een bepaalde rang moet hebben behaald om te kunnen stemmen.

Eerste deel is goed maar rang hebben om te stemmen is niet goed.
Dan krijg je spammers die daarvoor gaan spammen enz.

Gepost op zondag 18 november 2007, om 09:39
Supermonkey

Actieve Member
270 posts
Ja, dat je maar één keer per maand op een persoon kan stemmen is goed. Je kan er ook een systeem van maken dat als je stemt, je ook argumenten moet geven waarom je stemt. Dan kan de crew kijken of het argument goed is, om 'm daarna toe te staan.

BOE!

Gepost op zondag 18 november 2007, om 18:31
Frezo

Member
174 posts
Zijn te weinig leden voor.. En lang niet iedereen is serieus in zoiets. Tenzij je het inbouwt dat de verkoop geheel via deze site verloopt en pas bij de afronding van verkoop kan waarderen.

Gepost op zondag 18 november 2007, om 18:50
Dave

Actieve Member
270 posts
Zijn idd (nog) te weinig leden voor, bovendien is het niet zo dat je dat even inbouwt. Niemand behalve Tim mag in de FTP komen. Je zou het wel met wat anders kunnen doen, maar dan niet met een soort Marktplaats.

Gepost op vrijdag 23 november 2007, om 22:16
Breaky

Actieve Member
271 posts
Is wel goed idée. Maar dan zal denk ik om de week doen, en dat een beheerder dat moet goedkeuren nee, wel een argument. En dan als beheerders in de gaten hebben dat 2 leden elkaar geven. Dan kunnen ze als nog % krijgen. Ofzo

[Laatst bewerkt door Breaky op vrijdag 23 november 2007, om 22:17]

BREAKY.EU

Gepost op zaterdag 24 november 2007, om 16:08
Frezo

Member
174 posts
Maarja, het beste is nog wel dat je handelt met mensen die hier al een tijd zitten en meedraaien en waarvan je weet hoe diegene is. (weet je natuurlijk nooit zeker, want de beste oplichters doen zo normaal mogelijk)

Pagina: 1

Online bezoekers (Dinsdag 22 mei 2012, om 12:24)
Er zijn 5 bezoekers online, waarvan 0 ingelogd.
Members ingelogd:
Versie: v4.2.0       Parsetime: 0.08998 seconden       ( disclaimer | regels | contact )
Goedkope Webhosting