Home Forum Blogs Downloads Crew Ledenlijst Zoeken Regels Contact
Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd
[ Inloggen | Registreren | Wachtwoord vergeten ]
Pagina: 1

Tip
Gepost op zondag 18 november 2007, om 09:43
Supermonkey

Actieve Member
270 posts
Hi iedereen (en vooral crewleden),

Ik keek net eens op het forum, en zag tot mijn grote schrik dat jullie bezig zijn met een nieuwe poll. Hoe weet ik dat?
Omdat het crewforum (op de frontpage van het forum) gewoon te zien is voor normale leden. Ik kan er niet in ofzo, maar ik zie wel het meest actieve topic.
Misschien een tip om te zorgen dat alleen crewleden het op de frontpage van het forum zien staan?

(Graag gedaan)
Supermonkey

BOE!

Gepost op zondag 18 november 2007, om 10:34
Xzelicon

Actieve Member
185 posts
Quote: Supermonkey

Hi iedereen (en vooral crewleden),

Ik keek net eens op het forum, en zag tot mijn grote schrik dat jullie bezig zijn met een nieuwe poll. Hoe weet ik dat?
Omdat het crewforum (op de frontpage van het forum) gewoon te zien is voor normale leden. Ik kan er niet in ofzo, maar ik zie wel het meest actieve topic.
Misschien een tip om te zorgen dat alleen crewleden het op de frontpage van het forum zien staan?

(Graag gedaan)
Supermonkey

Dat weten we, dit maakt helemaal niet uit.
Jullie mogen gerust weten waarmee we bezig zijn, als het echt geheim is pm'en we of over msn.
En jullie kunnen die inhoud niet zien dus dat maakt ook niet uit .

> Error: plaatje kon niet worden geladen <

Gepost op zondag 18 november 2007, om 14:41
Dave

Actieve Member
270 posts
We hebben idd geen geheimen, gelukkig niet.

Gepost op zondag 18 november 2007, om 16:10
Frezo

Member
174 posts
Quote: Firebird

We hebben idd geen geheimen, gelukkig niet.

Kan je beter wel hebben, anders weet iedereen hoe het zit met de tijdelijke mods evaluatie

Gepost op zondag 18 november 2007, om 16:15
Xzelicon

Actieve Member
185 posts
Quote: Frezo

[...]
Kan je beter wel hebben, anders weet iedereen hoe het zit met de tijdelijke mods evaluatie

Die worden dan ook niet zo geplaatst dat de members het door hebben

> Error: plaatje kon niet worden geladen <

Gepost op zondag 18 november 2007, om 16:18
Alex

Member
121 posts
Ach ja het stoort er mij niet aan. Laat die crewleden hun gang gaan, en zeker wat Xzelicon (Moeilijke naam om voor de eerste keer te typen zeg) al zei: Als het echt geheim is wordt er wel op msn over gepraat.

Zelf kijk ik bijna nooit op de forumpagina, alleen bij de actieve topics in de sidebar dus ja.

Pagina: 1

Online bezoekers (Dinsdag 22 mei 2012, om 12:25)
Er zijn 5 bezoekers online, waarvan 0 ingelogd.
Members ingelogd:
Versie: v4.2.0       Parsetime: 0.07299 seconden       ( disclaimer | regels | contact )
Goedkope Webhosting